nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Pages

Friday 16 March 2012

ini kisah kita..



awak..
saya tak sekuat yang disangka..
saya jugak manusia..
sama seperti awak...
kadang-kadang..
kita jugak akan rasa penat nya..
kita jugak akan rasa terpaksa..

tapi..
demi dia yang kita cinta..
kita rela korbankan apa saja..
walau kita cukup menyedari..
si dia yang kita cintai..
belum tentu menjadi penyeri..

awak..
saya insan yang lemah..
sentiasa menyakiti dan disakiti..
bila saya jatuh..
awak bangunkan saya..
bila saya menangis..
awak hadir..buat saya ketawa..
bila saya kecewa..
awak buat saya rasa beharga..



tapi..
tak semua benda yang kita lalui..
akan kekal bagitu..
memang hakikatnya..
ada yang datang ada yang pergi..
begitu jua memori..
yang dilalui..kita jadikan kenangan..
semoga tetap segar dalam ingatan..
buat kasih kita tetap teguh
hadapi cabaran..

awak..
kita insan yang berbeza..
kita punya hidup 
dan cara tersendiri..
hadirnya saya diharap membawa erti..
bukan sekadar mimpi indah
yang hadir hanya sekali
tapi tetap sentiasa di hati..


alangkah indah jika 
semua yang kita ingini..
menjadi seperti yang kita hajati..
tidak hanya singgah 
untuk membahagiakan hati..
tapi untuk selamanya..
selagi nafas belum berhenti..

awak..
saya hanya mahu awak fahami.
kehendak hati..
bukan niat di hati pentingkan diri..
tapi saya selalu sendiri..
maafkan saya..
kerna buat awak terasa hati..

fahamilah..
saya juga perlukan awak..
seprtimana mereka..
saya tahu..
saya belum mampu..
bahagiakn awak..
sebagaimana mereka..
tapi terlanjur saya menyayangi..
terlalu sukar untuk ditangung..
jika saya mengundur diri..


2 comments:

farhanamasdo said...

singgah && followw sinii fromm segmenn arraa . jom singgah rumah farhana :)

http://muntotunggek.blogspot.com

farhanamasdo said...

singgah && followw sinii fromm segmenn arraa . jom singgah rumah farhana :)

http://muntotunggek.blogspot.com