nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Pages

Tuesday 11 September 2012

"FRAGILE"



Kadang-kadang..
kita tak sedar..
silap kita buat..berulang kali..
kesilapan yang sama..

kita cuba jadi yang terbaik..
untuk puaskan hati 
orang yang kita sayang..
untuk tagih..
perhatian..




awak bahagia..
awak suka..
tanpa awak sedar..
saya terluka..
padahal awak tahu..
saya tak kan pernah suka..

saya bukan tunang..
apatah lagi isteri..
saya bukan siapa-siapa..
yang punya hak..
untuk tegur kesilapan awak..
saya juga tak sempurna..


kadang-kadang..
hati kata..
biarlah..itu hak dia..
itu hidup dia..
tapi itu semua juga
buat saya tersiksa..

benar mulut kata tak mengapa..
tapi..bila hati merasa..
pedih nya..
hanya pada Tuhan..
saya mohon..agar mampu bertahan..
dan..saya tahu..
ini semua akan buat saya lebih kuat..


tapi bila penat..
kita meragam..
macam bayi..
kita nak semua jadi sempurna..
walaupun kita tau..
tak semua yang kita nak..
kita akan dapat..

2 comments:

Everything's Everythings said...

Ooo byk2 lah bersabar (⌒-⌒; )

NIA SI DRUMSTICK said...

yupp..:) thanx for the advice ..hehe