nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Wednesday, 14 December 2011

TIPS COMEL HILANGKAN NGANTUK!!

BUAT ASG LAST MINUTE??ANDA SUKA??SAYA TIDAK!!TAPI SY BUAT JUGAK..AHAHA
KESAN2 NYA :
1. XPUAS MERASA TILAM KESAYANGAN
2. XPUAS BEMIMPI (AIR LIOR PON XSEMPAT MELELEH)
3. CLASS PG KUL 8 TP SMPAI 8.30
4. KENE MARAH NG SIR SBB DTG LEWAT PASTU WAT BISING..HAHA

AKU MENGANTUK GILER SM SI EMMA..LAST2 KMK 2 SEARCH KT GOOGLE TIPS HILANGKAN NGANTUK..COMEL..HAHA

Di sini terdapat beberapa langkah senaman yang boleh menghilangkan rasa mengantuk dan tekanan. Kepada mereka yang selalu rasa mengantuk ataupun tengah mengalami tekanan, Sila ikuti dan lakukan senaman ini. Selamat Mencuba!!

LANGKAH 1

Ini adalah ala taichi sikit la… sebagai permulaan untuk memanaskan badan..

LANGKAH 2
Tiru la macam ni… untuk melegakan bahu dan leher anda..

LANGKAH 3

wa..wa..aaa

LANGKAH 4
 
Gerak kekanan kemudian ke kiri..

LANGKAH 5
 
Gerak ke kiri kemudian ke kanan. Ikut sahajalah… jangan terpusing kepala sudah la..

LANGKAH 6
 
Tepuk kuat kuat kat dahi.. Ini untuk menghilangkan mengantuk..

LANGKAH 7
 
Selepas itu buat gerakan tangan dan badan… buat macam gembira je..

LANGKAH 8
 
Kemudian goyang-goyangkan kaki dan badan sedikit… Lakukan seperti kita tiada masalah…

LANGKAH 9
 
Lakukan secara agresif pula… Jangan peduli apa orang lain kata..

LANGKAH 10
 
Hilangkan semua tekanan…

LANGKAH 11
 

pusingkan kepala…
 
LANGKAH 12

 
tengok muka kat cermin sambil goyang2.. lawa tak…

LANGKAH 13
 

Akhir sekali lakukan joget kucing…
————–

No comments: