nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Pages

Thursday, 26 December 2013

Things Change ~~ Dulu & Sekarang

Lama menghilang.. Pergi Mana?? Alhamdulillah.. Sekarang sudah punye kerje..
So.. Dah kerje ni busy la sikit kan..(Sikit jee tak banyak.. haha)
Tapi still takde masa nak hapdet Belog kesayangan.. *Sigh
Sampai dah lupe pasword bagaii.. Soo Sadd..
Tanpa kau sedar..Semua nya berubah sekarang..
Dulu kau Pelajar sekarang kau Pekerja

Dulu kau mintak duit kat mak ayah sekarang kau yang bagi kat dorang pulak
Dulu kau Pinjam PTPTN sekarang kau BAYAR
(Sapa suke bayar hutang kan??kalau nak guna kemain lagi ko ye.. grrr!!
lambat sikit dah bisingg)

Dulu kau boleh tido tak hengat dunia sekarang kau kena bangun pagi-pagi pegi keje
Dulu kau bahagia sekarang pun bahagia..
Cuma.. Dulu kau bersama dia dan kini tak lagi..
Tapi kenyataan kau harus terima..
Ada yang datang ada yang pergi..

8 comments: