nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Thursday, 13 September 2012

PEREMPUAN BANYAK NAMA


Ini budak nama SITI NURUL NADIRAH..

tapi...

ada banyakkkk nick name..


macam SITI NURHALIZA tak??
(ade la jugak iras-iras kan..)
perasan no 1 ko ye..
Datuk Siti bejuta kali cantik la dari ko..

kawan-kawan masa sekolah rendah panggil SITI.. :P


NURUL pon nama artis gak..
tak ramai orang panggil nama ni..
tapi paling suka meaning nama ni..
"cahaya"..


nama ni skema sikit..
so, semenjak keje akt opis ni guna nama ni je la..


nama ni perasan comel cket..
budak gemuk yg kemetot kat umah kita je yang guna nama ni..
nama ni terhasil sebab masa kecik dia pelat..
terus lekat sampai besar..


yang ni wujud masa kat uitm..
semenjak diploma dorang dah panggil nama ni..
lekat sampai sekarang..


ayah panggil nia guna nama ni..
kakak pon kadang-kadang..


nama ni . . . 
* hilang kejap.. makan lagi..
murah rezeki la pulak hari ni..
lunch kakak hantar nasi..
pkul 3 makan mee lagi..
burppp..kenyang... =)

nama ni glamer mase keja kat PUSTAKA (practical)
nak guna nama NIA nanti suma tanya 
asal usul nama tu..



atuk nia suka sangat nama ni..
tapi tak tau kenape dia pilih nama SITI NURUL NADIRAH
nape tak pilih NADIYA..
sedangkan dia suka nama ni..


asal usul nama ni dari 
MR. JAMBOO..
suka hati dia je nak bagi nama ni ek..
semenjak kenal ngan dia almost 5 years ago..
orang akan tanya mana datangnya nama ni..

situasi 1 : mak mr. jamboo nak datang rumah
(bukan meminang yekk..)

mak dia : rumah nia kat mana ek?

jiran nia : nia tu sape?

mak dia : tak de orang nama nia ea kat sini?
dia stadi kat shah alam.. sama ngan anak saya

jiran nia : ohhh..irah..umah dia depan tu je..

yekkk..banyak sangat nama la ko tu..
semua da pening..tak tau mana 1 nama ko..
nak panggil ape..
1 opis..tapi sorang panggil lain..
sorang panggil lain..
sendiri pon pening..
lupa nama sape..


2 comments:

HaiZuL RaDZi said...

humang aih! bnyak nyer name!!!
humang aih! rjinnyer edit gmbar..!!
humang aih!! **xde sebab...
kbai~~

NIA SI DRUMSTICK said...

ahaha..sies blurr apekebende la human aih! tu ek.. rajin ler jugekk..ehehe