nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Sunday, 8 April 2012

SILAT OH SILAT

ASSALAMUALAIKUM..

tajuk je over..bersilat nya x pon..haha
semua ni psl kt jd penyokong budak2 silat campus puncak perdana ni haa..
housemate n rumate kite cik thyqa ni ada pertandingn waja diri
kat negeri 9..hehe

jom tgk pic2 yang ada..


ye..ini muka pukul 5 pagi..
(aku pegi kelas pon xbgon seawl ni tau..haha)
muka nervous smapi xmampu nk telan air kot dorang ni..haha


mari2..ramai nya org dtg..
lelaki hensem..pempuan cantik..
gagah berani..smua ada..hahah
"gegeh tau kt pegi sna.haha"


ini dia penyokong & peSILAT yang bertanding..haha
hebat giler dia ni..
bersilat maen pisau..
smpai tepelanting..naseb laa selamat kepala juri..
klau xada yang msok hospital..haha



ni ape hal??
ko nk gtau ko ada kasut baru la ek??
ye ini kasut kt bli ms carnival d'puncak hari tu..hehe


ini cik nong..lapar nye dia..
stress dengar ucapan2 dari en raja2 yang datang..haha
tggu dia bkn main lama.
pdhal dia duk situ 1 jam je kot..huhh


ini muka pagi-pagi kita..hehe
masa ni cantik je..
dah msok bas..ko tido xingat dunia..
muka mcm apa..


haa!!pjm kejap ye cik atiq..hehe..



kite silat belon je..haha


ini dia wira & wirawati puncak perdana


ini pingat yang dorang dapat..
CONGRATZ ye my dear..:)


eh2..sape ni??
saya cik cantek..hahah
ok..bai!!



5 comments:

wawa abdullah said...

heheh..ingtkan nia yang join silat.. baru nak cakap hebat..hehe :P

Gadis Biasa said...

thanks la adik syg..mnyokong smpai ke n9.

NIA SI DRUMSTICK said...

wawa : hahaha..gimik je..hahaha

atiq : haaa!!mcD satu!!hahaha

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

ingt nia silat..hehe..

NIA SI DRUMSTICK said...

hahaha!!smua tertipu nih..hahaha
muka kite xpdn msok silat la..haha