nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Thursday, 14 March 2013

Perempuan nak muda, Lelaki nak tua


Sorry la u'olls.. lamer gilers i tak hapdet.. berhabuk blog kitew!!
mesti tak de yang sudi nak bacew dah kan..waa!!!
(sebelum ni pon tak de nye orang obses ngan blog ko lah)
sekarang dah pemalas sikit nak bukak laptop ni.. asyik on9 guna fon je..
maklom laa..kahkahkah!!

image tak de kaitan haha!
Perempuan dia paling suka bila orang puji dia.. Lumrah kot..
Sape tak suka kalau orang panggil kita 
Wah.. cantik nye dia, Gebu betol kulit dia.. Body dia semua pempuan mengidam..

Tapi paling tak dapat terima bila orang cakap..

Kenapa aku tengok ko sekarang macam mak cik?? 
Pakaian kau dah macam sama umur mak kau..
Eh!!muka kau ade kedut la..
Gemuk nye kau.. makan kerbau 3 ekor ke.. ;p

Tapi kalau lelaki dorang lebih suka kalau member cakap dia tua.. i mean matured

kalo orang cakap dia macam budak 15 tahun mesti dia tak suka.. kahkahkah
padahal dah boleh kawen tapi macam budak kecik..


Warning : Jangan panggil pempuan tua tau.. especially yang still muda..
kecikk ati makk tau!!

16 comments:

shazika said...

btol tu.. :) pompuan sensitif bab2 mcm tu.. nice entry

shar90 said...

keterbalikkan ni lumrah kehidupan... hee
sye pon xtau nk update tentang ape... huhu T^T
hee xD

hazwan hairy said...

hahaha nk elak jp bca entry ni..haaha

Chic Na said...

haha.. betul tu nia. ;)

fifie said...

Fie kalau pergi barang kahwin mesti orang tanya eh awal nya nak kahwin, umur berapa. Kalau jawab dah 24 cik, diorang mesti terkejut. Tak tahu lah diorang tu pura pura je pasal nak suruh beli barang diorang. hahahaha

zulhilmi tempoyak said...

tumpang tnya.. kakak umor bape ek..;p

nadia said...

nadia pon berharap nia cakap muka nadia macam umur 14 tahun gituuewww. kahkahkahakh

Chipsmore said...

terbalik plak kan? haahaa

Etuza Ezawarna said...

http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/ tinggalkan jejak..dh lama follow ya...

Insan Biasa said...

done follow :)

Nick Nashram said...

wah,comeynya nia..puji tu..heheh
kalo saya x kisah org pggl pe pun.
as long as jgn pggl datuk suda r..hahah

sabella mohamad said...

haha betul tu akak . pompuan ni kalau kata tua dari umur dia yg sebenar , mmg kecik ati kaw kaw ahh . kalau puji 'babyface' ke , nampak mcm budak2 ke , haaa memang menyengih sampai ke malam laaa jawabnye XD

nadia said...

nia muka mudaaaaaaa :)))

Diari Si Froggie said...

tang gemuk tu selalu dah kena.. tang makcik pun selalu jugak. haha.. almaklum le bila badan besar muka pun macam makcik.. puii. :P betul2 lelaki lebih gemar kalau kita kata dia matured.

Si Matatajam said...

Jgn la kata tua, sentap weiiiii..muahaha...

ayut said...

hahahha..yg lelaki tu btul..lelaki dia kreng ckit klu kita ckp dia umor belasan tahun...hahahha