nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Tuesday, 9 October 2012

hey MISTER! nak kawen ng kite??


Assalamualaikum..
selamat malam..

ini kisah malam hari..
tengah sebok-sebok chat FB tiba-tiba ade la manusia ni
yang hidup jauh nun di negeri orang puteh tu ha..
USA katanye..
hantor la bende ni kat kite..


pastu reply la sikit-sikit..
setakat nak kawan tu boleh ler..
chat punye chat..
dia duda kot.. (kna hghlight)
and... umo dia... 41 years old..
omaigad!!
terus tertutp pintu at i..
walaupon dia ade company sendiri..


asyik tanye aku dah kawen ke belum..
haih..penat lerr nak menjawab nye..


sangat menarik perhatian bila die kate 
YOU WILL NEVER REGRET FALLING IN LOVE WITH ME
wow!! semudah itu berkata-kata..
tapi nak tunaikan nya..huh..



haihh..ni dah over ni..sampai nak jadi bini anak-anak dia dah...
kalaulah dia bace semua ni..
bace la..mesti dia tak paham..hehe


8 comments:

cik nana said...

ishh jgn layan org camni. bahaya..

Nick Nashram said...

hahah..baru chat dah sampai tahap nak cakap jadi isteri untuk anak dia..mulut je manis..psycho semacam je.bahaya orang camni.

cikpingu said...

ohh sgt bhya bende2 cmni... ln kali xpyh rply ok..

NIA SI DRUMSTICK said...

cik nana : seram kan..hahah..dia ingt sng2 je knal kat fb pastu kawen..

NIA SI DRUMSTICK said...

nick : yupp btol2..kite nk jadi mak tiri??adoia...haha

NIA SI DRUMSTICK said...

cik pingu : wokeyh!!no more..haha

Sayidah Nafisah Ruslan said...

dulu pun saya pernah dapat chat macam ni.. tapi tak payah nak percaya sangat.. huhu

Syazwan Che Deraman said...

kehkehkehkeh.

macam tu sekali.