nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Thursday, 21 February 2013

Yeayy!! dapat BR1M . . .




TERIMA KASIH PM !!!

Ko ingat senang ke aku nak g ambek RM 250 tuh??
Mak aiii!! proses banyak giler.. 

Apply ---> Cek status ---> Kalo LULUS..alhamdulillah.. Kalo gagal.. Ko pegi la Apply balik
Pastu.. Baru ko dapat surat ---> Pastu kene pegi la tempat yang telah ditetap kan.. 
Kene la beratur macam kat bawah ni..

Ko ingat sekejap?? Gila lama !! Nia bukan apa.. yang muda-muda ni tak pe la kan..
kederat tulang empat kerat masih la kuat..kononn.. tapi yang tua-tua tu.. betongkat-tongkat.. 
Pakai kerusi roda.. yang bawak anak.. haii... Harap-harap lepas ni ada la cara nak mudahkan semua ni..
Jangan sampai ada yang mati sakit jantung pulak kat situ haa!!
Mampos!!sebab nak ambik BR1M ko masok spital..


Syukur alhamdulillah la.. nama Nia sikit je orang beratur..
Masa ni sempat la snap-snap sikit sementara tunggu sepupu ambek BR1M dia..


Pastu.. bawak balik KepC !!! Orang rumah sikit je kan..
So..tak yah lerr nak bazir-bazir beli banyak-banyak..
Kompem tak habes nyee..

Selebihnye.. niat nak sedekah kan sikit.. ambik berkat..  ^_^


17 comments:

Chic Na said...

meh belanja chic na jom.. ;)

hazwan hairy said...

yeahhh!! blnja hery...

Chipsmore said...

nk kefsi nk kefsi!

Nastyna said...

Alamdulillah...sedekah kepci tu kat saya pun dah ok dah :D:D

nadzim bakri said...

best nyer....kite x layak pun coz muda lagi...hahaha....perli awak

Iffah Afeefah said...

dapat jugak

tapi belum tuntut lg wehuuu

alhamdulillah

Myra Jay said...

Alhamdulillah rezeki:D

faiq said...

hehe..bak sikit BR1M ko..blnja kepsi jugak la kt aku :)

fifie said...

Fie tak dapat, kesiannya dengan fie :(

C i k P i p i T e m b a m said...

untunglahh dapat brim. aahaha

cik nana said...

dah dapat ye Nia? apesal ramai dah dapat ni. arghhh. huk -_-'

xila dot said...

kite baru nak i arini hehe

xila dot said...

alhamdulillah tulah niat pon nak bg sedekah jgk...emmm

cik nana said...

hai Niaaaaa, datang lagi harini sebab nak bagitau baru tadi dapat surat BR1M kat rumah. kehkehkeh alhamdulillah ;)

Nick Nashram said...

saya dah takde harapan nak dapat br1m..huhu

Mila Ahmad said...

bestnya dapat BRIM

sendiriDotNet said...

aritu tgk ramai jugak yg ambil br1m..semangatnya orang