nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Sunday, 11 November 2012

SERIOUS!!baru tau...




korang kenal sape dia ni?

Sumpah!!Nia baru kenal tadi.. ^_^

mesti ade yang dah lame kenal budak ni kan..

tu pon..Nia TER tengok NONA kat tv 3.. 

umur 13 tahun dah masuk U..

umur 6 tahun dah jadi cikgu..

dia ni budak Genius Math..

then..dia ade produk dia sendiri plak tu..


Tapi yang sedih nye..

bila nia search je nama budak ni..

banyak yang buat kontroversi cakap buruk pasal dia

kesian dia tau..

manusia tak perfect..walaupun dia genius..dia tetap buat silap..

tak setiap masa di dapat kira dengan betul..

Semoga dia lebih berjaya di masa depan..


36 comments:

Chic Na said...

mmg kecik2 lagi dh glemer budak genius ni. lama xtgk, dah besar pun.

cik nana said...

lama dah kenal budak ni. haha. mmg mcm2 jugak dgr psl dia..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hehhe teringat time die nasihat sultan pahang tu,,=)

fifie said...

Pernah terbca kisah budak budak genius nie, dan seorang budak china nie diketahui pemegang rekod IQ tertinggi di dunia, rasa nya 250 ke atas. End up being only an engineer in unwell known company. Sebab nya dia rasa hidup sebagai orang genius nie tertekan.

cweet pinky said...

um , sian kan , kdg2 manusia yang bermulut busuk nih , sebab dye jeles , lagipun adi putra ni macam di misuse oleh family dye pown ade ... pendapat ...

Marya Hana said...

Mak ai, Nia tertinggal kereta apilah. haha. cerita pasal budak genius ni dah lama. zaman kita sekolah lagi.. yep, manusia tak perfect, bagi dia peluang. walaupun dia genius, tapi dia tetap BUDAK-BUDAK :)) hehe.

shedameor said...

dia blajar kat upsi kan ?

yana halim said...

Mungkin sbb dia pernah nak menjadi ilmuwan Islam yg hebat kot. Ada org seriau lebih bab2 Islam ni.. tu yg x byk bantuan dia dpt kot. kesian..

ct cheery said...

alamak,xkenal pun...

Noor said...

oo..dah besar pun dia..apa pun org ckp at least dia pndai math dari kita kan?hehe..

Anne Nurain said...

@shedameor hah?? really? knapa akak xtau ni.. huhu..

Anne Nurain said...

lepas baca entri Nia ni terus search pasal Adi.. hehe..

محمد رازيق said...

dia ini memang genius nia. tapi itulah, genius juga ada uijannya. bebanan yang dibawa, bila banyak mata memandang. salam kenal.

Mieya Atiera said...

Ouh dia nie, Waktu kecik2 dulu sangat glemer. Bila dah besar, kurang sikit. Maybe sibuk belajar kan?

KorN said...

aiseh.. kan dulu die penah kejutkan Malaysia dengan kegeniusan beliau.. tapi memang terbaik lah adi putra nih... mungkin die di kurniakan kelebihan utk di kongsi dengan orang lain

nazirulhazwan~ said...

Lambat sgt nia nih.lambat.hehe

Aida Omar said...

budak nie dekat je dengan rumah aida.. adi putra.. dia pun kadang2 ada jugak tersilap.. manusia kan mana ada tak pernah buat silap.. tapi kalau nak dikirakan dengan pandai dia dan kita, memang bijak lagi pandai dia. hehe.

Aujinz said...

Ha'ah.. dah lama tak dengar pasal dia...

biasa laa... dia pun budak biasa, diorang suka cari salah orang sebab dengki laa tue..

semoga Adi terus sukses selalu..

NIA SI DRUMSTICK said...

@Chic Na a'aa..nia lg la..dr kecik smpai besar..xpnh dga ponn..haha

NIA SI DRUMSTICK said...

@cik nana sian dia kan..ssh gak jd org pandai ne..

NIA SI DRUMSTICK said...

@NORSHAHFEZA HAMSAN wah..ye ke..sedih nye nia xtau ponn..

NIA SI DRUMSTICK said...

@fifie mesti stress sgt la tu..byk sgt beban jd org genius ne..

NIA SI DRUMSTICK said...

@cweet pinky ye ke??alaaa sian nye die..

NIA SI DRUMSTICK said...

@Marya Hana bukan keta api lagi ne..kapal terbang skali..haaa..

NIA SI DRUMSTICK said...

@shedameor ye ke??sies xtau..xde palk bace tmpt dia stadi..wohhh

NIA SI DRUMSTICK said...

@yana halim ohh..ye ke..wahh..byk gak yana tau psl die neh..eheh

NIA SI DRUMSTICK said...

@ct cheery haaa..lastly..ade gak la kwn yg xknal ng die..kihkihkih

NIA SI DRUMSTICK said...

@Noor tau xpe noor..atleast pengetahual dia lg tggi..hehe

NIA SI DRUMSTICK said...

@Anne Nurain hehe..ade gak la geng2 yg xtau psl dia kan..eheh

NIA SI DRUMSTICK said...

@محمد رازيق mmg berat beban nya jd budak genius..ade pro n cons..

NIA SI DRUMSTICK said...

@Mieya Atiera tu la..mkin bz da skrg.

NIA SI DRUMSTICK said...

@KorN sies korn!!nia mmg xtau ape pon psl die..huhu..sedeh ne..

NIA SI DRUMSTICK said...

@nazirulhazwan~ ye..lambat la ni..hahah

NIA SI DRUMSTICK said...

@Aida Omar kesian kan dia aida? hummm..kimslm kat dia ek lau ade jmpa dia..haha

NIA SI DRUMSTICK said...

@Aujinz a'aa..nape la ramai sgt org dengki ek..doakan kejayaan dia sudah..

CintaZulaikha said...

budak nih mmg bijak sgt..