nuffnang

AWESOME BLOGGERS

Wednesday, 7 November 2012

Segmen : siapa blogger bertuah by Nelly dan Nabila


semalam g lawat atuk..

THANKS semua yang doakan atuk..

mengalir air mata tengok dia tahan sakit depan toilet..

Now nia nak join segmen plak..

untuk memenuhi permintaan MISS ^_^

thanx tag nia ek...


jeng!jeng!jeng.. sape yang jadi mangsa ne..




Dorang ne memang selalu komen kat blog Nia 

Thanx ye korang yang selalu komen.. :)

Lup you lah..

Syarat-syarat :

1. Buat entri yang bertajuk "Segmen : Siapa blogger bertuah by Nelly dan Nabila Medan ?"

2.  Follow blog Nelly the Strange dan Nabila Medan .

3.  Tampal banner yang telah disediakan oleh kami di entri tersebut dan link

 kan ke salah satu blog 

Tag 3 orang kawan..

Sangat mudah ye kawan-kawan..


Ada hadiah misteri.. ^_^



9 comments:

cikdania said...

hai..follow back,dri segmen yg sama

Noor said...

gdluck ye..dtg follow sini..thx dtg blog sy..

Arjuna Silvera said...

salam ..nice blog..just come and visit..

Mk Syahir said...

selamat bersegmen naa :)

shedameor said...

wahhh, rajin gitu join segemen :)

Aida Omar said...

moga atuk sembuh kembali.. dugaan Allah mungkin buat atok.. Good luck nia.. moga menjadi blogger yang bertuah tu :)

cweet pinky said...

segmen lagik ?? gud luck :D

Si Matatajam said...

Selamat bersegmen dear ^_^

cik nana said...

tengs nia tag kite ! adesss tapi kite ni spesis malas bersegmen. kikiki